!

Gjorde en jättefin nyårs frilla på Malika precis:) Nu blir jag snart upphämtad och det bär av till fjällis! Taggggmode

NYE

Träffade mina soetisar tidigt imorse eller okej (kl 10) i centrum och inhandlade det sista inför ikväll! Vi åt en mysig nyårs lunch, måste fylla magen inför ikväll;)
Snart kommer Malika hit och ska få sitt hår fixat av moi och sedan bär det väl av till fjällgatan på söder där Helen bor.
Måste vara där i tid eftersom jag kommer få sminka ett och annat ansikte .

Kanske hörs senare pussss

Happy New Year

Idag har jag hunnit med mycket grejer förutom att blogga! Gick upp imorse och tog mig ner till centrum som var helt smockat med folk och fick köa till bolaget haha crazyy.. Har sedan färgat utväxten/brynen inför imorgon och också hunnit pallra mig till gymmet för att bränna några hekto.
Vi åkte hela gänget till Maxi i nacka och inhandlade till nyårs rätterna:) Dessi tvingade på oss partyhattar samt masker och hela skiten så det blir riktigt satsat imorgon, ska bli jätte kul!!

Myser i soffan nu med lite nötter och cola. Köpte i glasflaska för att jag tycker det är godast men inser när jag kommer hem att jag lånat ut min öppnare, EPIC FAIL (:  Fick lösas på andra sätt!

Hoppas att ni andra har en mysig kväll imorgon, vi kanske ses i stan! <3

Fixade inen bra bild idag så får bjucka på Natalie 3 år istället

2014

Har haft en riktigt mysig helg med fina vänner. Absolut inget att klaga på! Har blivit dålig på att uppdatera, jag vet. Har fullt upp hela tiden känns det som, fast de kanske inte är jag som tar mig tiden bara. Ska bli bättre :)

Vi lagade en super middag igår och hade skräckfilms kväll tills ingen ville sova ensam. Kommer säkerligen att drömma mardrömmar inatt haha.
Nyår närmar sig med stormsteg, och det är en av mina favorit högtider eftersom jag tycker att den är så romantisk på något sätt. Tycker att man ska fira det med nära/kära och välkomna det nya året. Jag har lite olika planer, men det lutar åt en middag på söder och sedan ut. Har lyckats byta bort mitt jobb pass som jag hade dagen efter kl 07:00 verkligen!! Så skönt.. Börjar nu kl 14 istället vilket får duga. Kom och tänka på vad i helskotta jag ska ha på mig nu i skrivande stund. Hade jag inte ens tänkt på! Det blir väl till att leta lite imorgon för då är jag ledig från jobbet. Ska träna sedan på kvällen och fixa lite saker. Ska bli guld med sovmorgon <3

Från mitt förra nyår i Thailand

Träningen börjar på måndag!!

This is all i need right now hah!
Maten smakade utsööökt och sällskapet detsamma ;)

2much

Lite bilder från igår, som dessi skulle sagt "flippppmöööööwd" hahah

Julafton

Önskar alla en riktigt god jul! Sitter på tåget till mamsen nu, får se vad som händer där efter :) Puss

Dear Santa..

Typ en vecka sedan vi kom hem nu. Den lilla brännan jag fick har hållt sig kvar faktiskt konstigt nog:)

Är ledig nu fre lör sön, så jävla skönt!
Ska träna idag och sitta barnvakt ikväll hemma hos Robins pappa på värmdö vilket är mycket trevligt då han har ett trevligt hus med jacuzzi.

My love

Ingen julkänsla

Hemma i Sverige igen känns ju sådär. Vädret suger och ingen glädje alls får man av det. Det ända mysiga med detta är väl att det är jul om drygt en v samt att vi börjar gå mot ljusare tider snart.

Min söta mamma hade varit och julpyntat lite i min lägenhet medan jag var borta! Hon har köpt lite julstjärnor och pyntat med små tomtar här och var:) Jag tänkte nämligen inte köpa något julpynt i år eftersom jag reste bort och det känns onödigt eftersom jag ska plocka bort det snart ändå! Så det var ju mysigt att jag fick lite julstämning här ändå.

Flygresan hem var hemsk. Vi hade såklart inte missat att ett plan från las palmas med samma flygbolag som vi hade bombhotats kvällen innan. Man satt som på nålar hela resan och väntade på att något skulle hända.

Vill så gärna åka på en vinterresa i vinter, till mitt älskade Åre kanske. Vi får se om det blir något utav det, alltid massa snack och ingen verkstad, men jag hoppas verkligen!

Right

Jag älskar verkligen min kjol från Salt. Den sitter åt där man vill att det ska och hänger slappt ner där man vill. Skulle kunna ha den alla dagar i veckan och matcha med olika plagg ;)

Mm

Haft en riktig mysdag idag. Sovit och chillat hur mycket som helst. Drinkarna på hotellet håller riktigt bra standard måste jag säga och inte är de dyra heller, viktigt!

Vs

2 helt molnfria dagar, uundernart! Drog ju på mig en liten sjukdom såklart den första dagen, men har preppat med alvedon och sånt nu. Jävla cpn som sitter och hostar å gormar rätt ut på flyget! Har tröstat mig med mina fina sidentrosor jag köpte på VS ;) det var julafton där inne

Mot Arlanda! Eller?

Skönt väder idag! Stora förseningar och många inställda avgångar från arlanda. Precis vad jag ville just nu:) hoppas att det har lugnat ner sig tills imorgon bitti! Räknar med försening men vill inte att det ska ställas in!! Isåfall så ska jag gå och köpa mig en riktigt snygg väska för resepengarna :D
Köpte ett par nya älsklingar igår från nike som jag kommer använda flitigt.

Min söta mamma messade mig att en tidig julklapp kommer att levereras hem till mig när jag kommer hem, en tvättmaskin :D! Så glad man kan bli! Då sparar man några tusenlappar på de också :)
Måste komma på vad jag ska köpa till bror och mor i julklapp, vill hitta på något riktigt bra i år, inte bara köpa för köpandets skull!

Semester måndag

Är helt slut i hela kroppen efter dagens gympass. Att gå i trappor kan jag glömma, får nog ta hissen upp hem sen haha..
Ikväll tänkte jag laga min speciella lax till middag med potatismos till mmmm och titta på paradise. Bra kväll

Är fortfarande lite sliten efter helgens bravader men kul hade vi!

Dagen med stort D

Bokade en resa imorse till ett stort spa hotell! Det är så skönt att veta att man ska få känna på riktig semester om ett par dagar :)

Nu ska jag dra och träna sen blir det bara mys mys och mys ;)

Lördag

Jag hade en jätte rolig afton igår! Det blev inte riktigt som tänkt men så blir det ju nästan alltid ;)