Ingen julkänsla

Hemma i Sverige igen känns ju sådär. Vädret suger och ingen glädje alls får man av det. Det ända mysiga med detta är väl att det är jul om drygt en v samt att vi börjar gå mot ljusare tider snart.

Min söta mamma hade varit och julpyntat lite i min lägenhet medan jag var borta! Hon har köpt lite julstjärnor och pyntat med små tomtar här och var:) Jag tänkte nämligen inte köpa något julpynt i år eftersom jag reste bort och det känns onödigt eftersom jag ska plocka bort det snart ändå! Så det var ju mysigt att jag fick lite julstämning här ändå.

Flygresan hem var hemsk. Vi hade såklart inte missat att ett plan från las palmas med samma flygbolag som vi hade bombhotats kvällen innan. Man satt som på nålar hela resan och väntade på att något skulle hända.

Vill så gärna åka på en vinterresa i vinter, till mitt älskade Åre kanske. Vi får se om det blir något utav det, alltid massa snack och ingen verkstad, men jag hoppas verkligen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0