Mot Arlanda! Eller?

Skönt väder idag! Stora förseningar och många inställda avgångar från arlanda. Precis vad jag ville just nu:) hoppas att det har lugnat ner sig tills imorgon bitti! Räknar med försening men vill inte att det ska ställas in!! Isåfall så ska jag gå och köpa mig en riktigt snygg väska för resepengarna :D
Köpte ett par nya älsklingar igår från nike som jag kommer använda flitigt. 

Min söta mamma messade mig att en tidig julklapp kommer att levereras hem till mig när jag kommer hem, en tvättmaskin :D! Så glad man kan bli! Då sparar man några tusenlappar på de också :)
Måste komma på vad jag ska köpa till bror och mor i julklapp, vill hitta på något riktigt bra i år, inte bara köpa för köpandets skull!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0