2014

Har haft en riktigt mysig helg med fina vänner. Absolut inget att klaga på! Har blivit dålig på att uppdatera, jag vet. Har fullt upp hela tiden känns det som, fast de kanske inte är jag som tar mig tiden bara. Ska bli bättre :)
 
Vi lagade en super middag igår och hade skräckfilms kväll tills ingen ville sova ensam. Kommer säkerligen att drömma mardrömmar inatt haha.
Nyår närmar sig med stormsteg, och det är en av mina favorit högtider eftersom jag tycker att den är så romantisk på något sätt. Tycker att man ska fira det med nära/kära och välkomna det nya året. Jag har lite olika planer, men det lutar åt en middag på söder och sedan ut. Har lyckats byta bort mitt jobb pass som jag hade dagen efter kl 07:00 verkligen!! Så skönt.. Börjar nu kl 14 istället vilket får duga. Kom och tänka på vad i helskotta jag ska ha på mig nu i skrivande stund. Hade jag inte ens tänkt på! Det blir väl till att leta lite imorgon för då är jag ledig från jobbet. Ska träna sedan på kvällen och fixa lite saker. Ska bli guld med sovmorgon <3
 
 
Från mitt förra nyår i Thailand
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0