Happy New Year

Idag har jag hunnit med mycket grejer förutom att blogga! Gick upp imorse och tog mig ner till centrum som var helt smockat med folk och fick köa till bolaget haha crazyy.. Har sedan färgat utväxten/brynen inför imorgon och också hunnit pallra mig till gymmet för att bränna några hekto.
Vi åkte hela gänget till Maxi i nacka och inhandlade till nyårs rätterna:) Dessi tvingade på oss partyhattar samt masker och hela skiten så det blir riktigt satsat imorgon, ska bli jätte kul!!

Myser i soffan nu med lite nötter och cola. Köpte i glasflaska för att jag tycker det är godast men inser när jag kommer hem att jag lånat ut min öppnare, EPIC FAIL (:  Fick lösas på andra sätt!

Hoppas att ni andra har en mysig kväll imorgon, vi kanske ses i stan! <3


Fixade inen bra bild idag så får bjucka på Natalie 3 år istället


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0