Sometimes it seems that The going is just too rough, And things go wrong No matter what I do

Ligger i sängen nu och ska sova strax. Har kikat igenom lite mode bloggar och fått riktigt mycket inspo. Finns så mycket fina saker jag vill ha just nu! Helst av allt vill jag att det ska bli varmare så att man kan ha mindre kläder på sig och öppna skor i alla dess olika modeller! Saknar min skinnjacka redan också.. 
 
Hittade en ganska tuff jacka på en hemsida på nätet, en blå/svart sån här. Funderar lite på den faktiskt!
 
 
 
Imorgon ska jag jobba kväll igen, boooring. Det betyder tråk-blogg-dag ;/
Har fastnat helt vid den nördigaste serien evvvah andra avenyn med bland annat alicia wikander i huvudrollen.
En riktig svensk b serie som tex "fjorton suger" "hipp hipp hora" fast serie. Men jag har en tendens att fastna för typ vad som helst när de gäller serier. Men fortfarande är min favvo GG med queen B <3 love it
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0