Aj

Körde ju mitt första gympass efter 2v sjukdom fram och tillbaka. Vi köttade hela överkroppen igår och jag känner redan nu hur ont jag kommer att ha imorgon haha... Jessy visade lite nya roliga övningar som jag ska börja köra. Taggmode igen!
Denna v tränar jag på sats, ska försöka testa lite olika sats i närheten av mig och se vad som tycks. Har en bit till mitt nuvarande gym och det stör mig. 

Sötis Dess

Hittade the perfect tee på gina för några dagar sedan, sitter som en smäck. Längtar verkligen till våren nu. 








Kommentarer
Anonym

Neej inte byta gym :(( och nice tisha! Fanns den i vitt elläh?

Svar: Jaaa har den i vitt också ;)
natalie söderberg

2014-02-18 @ 15:22:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0