Ger upp

Började använda en ny ansiktskräm från vichy idag. Känner mig renare efter bara 2 tvättar. Fortsätter dock med min exuviance serie bara det att jag byter ut krämen. 
Min hud reagerade starkt på de syrorna som finns i exuviance krämen. Jag fick finnar (blemmor) i hela t-zonen. Fortsatte som det stod på deras hemsida att man skulle göra. Till en början kunde huden reagera negativt men sedan så skulle det bli super bra. Jag har hållt på i 3 v nu utan något bra resultat överhuvudtaget. Har läst på andras bloggar och olika forum att det kan ta 1-2 månader innan förbättring. Men vad fan ska man gå runt och se ut som ett jäkla anus i ansiktet tills dess då eller? Nej jag ger tyvärr upp.. Eller lite iallafall eftersom jag inte byter ut allt. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0