Vackert

Gick upp tidigt imorse och begav mig till gymmet och functional toning passet ;) 
Efter det åkte vi hem till Sara för lunch och sedan en dag på stan. 
Fick med mig lite nya foundations jag ska testa och en ny halsduk från Zara. Perfekt beige färg för mitt nya hår och min svarta goose. 

Imorgon blir det tyvärr ingen träning eftersom jag kommer att jobba nästintill hela dagen. Men på lör och sön då jäklar!
Tänker inte visa några standard bilder på mig i ett par tighta träningsbyxor och spänna in magen, utan faktiskt visa bilder om/sen när det börjat bli bra resultat på riktigt. Just nu kämpar jag bara på och hoppas på att den stora belöningen ska komma snart. 
Ska försöka hitta andra roliga bilder att visa istället:) 
Tänkte ta en bra bild imorgon på min nya hårfärg och kanske på lite nytt smink. 
Kan visa en förbannat god bild från igår när jag inte kunde hålla mig och bakade:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0