My god

Jag håller fortfarande på att träna för fulla muggar! Inte gått ut på snart 6 v heller, känns riktigt stort;) äta träna jobba sova typ. (Är förvånad över mig själv) Jag och Robin har mätt mina lår, där runt den fetaste kycklinglårs biten samt rumpa och midja för att se om det sker några större eller mindre förändringar. Vissa delar av kroppen vill jag ska bli smalare "fastate" och vissa lite större alltså mer muskulösa. Men vi får väl se, ska mäta igen den 14 dec, för då har de gått en månad sedan sist vi mätte. 
Försöker även äta nyttigare mat nu också. Jag går inte på någon diet eller så men försöker att skippa skräpmat och allmänt fet mat på vardagarna i alla fall. Har haft riktigt dåliga matvanor innan så det var väl på tiden. Blir lätt så när man bor själv och får laga sin egen mat jämt.
Har fyllt kylen med massa frukt och bär som man kan göra mycket gott med:)

Det ända negativa med att jag börjat träna ordentligt är att min hud i ansiktet har tackat för sig... Får ständigt små finnar i pannan och runt hakan, spelar ingen roll hur mycket/ofta jag rengör mitt ansikte. Har testat produkter från exuviance till nivea men inget biter. Det är bara att gilla läget och hoppas på att det blir bättre snart. Vill verkligen inte sola solarium i vinter (har lovat mig själv att inte göra) faaaast jag vet att det skulle bli så mycket bättre då.

God natt, ska bli bättre på att uppdatera nu <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0