SOMMAR SOMMAR SOMMAR

Nu kan man väl säga att sommaren är här eller hur? Det är så underbart, har inte rikigt förstått än att den är här.
Och allt som hör till!
 
Jag åker snart till Turkiet med familjen som en bra start, sedan är det midsommar när jag kommer hem ( varför egentligen ska man längta tills dess då det blir mörkare sen?), och sedan flyttar jag!! Till min alldeles egna lya :)
Många bra och roliga saker har man framför sig nu, love life.
 
Lite bilder men mycket minnen!
 
 
Jag och Saras vän Amanda, kan denna mysiga kväll varit din b-day s?
 
 
Grönalund med min kära, man blir som liten igen. Ett måste varje sommar.
 
 
Jag får alltid cravings på sushi under sommarhalvåret, gaaaah
 
 
På bussssssen mot Avicci i spöregn...
 
 
"eeeeh hon mår fan inge braaaa assså"
 
 
Myser i trädgården
 
 
 
Glass i stora lass
 
 
 
Bettina och jag på en romantisk lång promenad i regnet <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0