Jun. 12, 2013

I natt åker jag till Turkiet, och det ska bli så jäkla skönt! Att bara ligga på stranden hela dagarna och inte behöva passa några tider är guld. Men jag kommer sakna mina kära här hemma även fast jag bara är borta 1v , sån är jag!

Har haft på mig bikini mycket på senaste tiden eftersom vädret tillåtit, och jag har nu fått för mig att jag måste ändra mina matvanor helt och gå ner kanske 1-2 kilo, inte mycket alltså men lite så att det syns. Ska börja löpa mer på gymmet också (lättare sagt än gjort) men att ändra på kosten lite borde inte vara så svårt! De där nutrilett shakes (choklad) är sjukt goda, skulle kunna dricka för smakens skull, och frukt hur gott är inte det egentligen? Jag blir så uppsvälld av kolhydrater, kanske räcker att bara dra ner på det och träna. Men pasta är ju så gooottt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0