Can you feel it

Jag vill aldrig att denna sommar ska ta slut, det är i slutet på juli nu JULI! Augusti kommer snart och det brukar vara den sista varma månaden.
Hösten och vintern kan vara bra på sitt sätt, älskar att shoppa höstkläder när alla mysiga koftor och halsdukar kommer ut i affärerna. Skidor är något jag inte åkt på länge och som jag faktiskt får lite livsnjutning av :) Förutom att åka utomlands i höst för att förlänga sommaren lite så tänkte jag åka upp till Åre i vinter. Åre är ett av mina favorit ställen i Sverige, det är så vackert och behagligt där på något vis, trivs verkligen. Förstår pappa som flyttade upp dit förut.

Efter att jag vaknade till liv idag så har jag sprungit runt i lägenheten som en dåre och städat, tvättat, renbäddat och stått i duschen i ca 1h. Ligger nu och myser i soffan med game of thrones, allt känns så skönt:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0