IsaDora

Träffade min fina vän Bettina igår på en liten shopping runda och mys i solen. Hade planerat att inte göra av med massa pengar för en gångs skull, men så ville lillan åka till nacka forum och då var de kört.. Fick med mig hem de perfekta vita jeansen bland annat! Längar verkligen tills det blir lite varmare ute nu.
 
Efter träningen i morse så kom Sara och hämtade upp mig för att sedan äta sushi lunch i solen. Vi satt i minst 3 timmar tror jag och solade i hennes trädgård, blev helt bränd i ansiktet och på bröstet SKÖÖÖNT!
Försökte färga bort min fula röda långa utväxt jag har, det gick väl sådär..
Saris lagade tacos till oss innan vi drog på robsons match utomhus!! FY satan vad kallt det var, inte igen så här tidigt på säsongen.
 
 
Har organiserat nu och packat lite saker inför imorgon, ska nämligen jobba för IsaDora på H&M s vip frukost !
Det ska bli spännande :) Hoppas på lika bra väder i morgon.
Har test sminkat mig lite med en del av deras produkter, bland annat eyelinern och de krämina skuggorna, glans glans.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0