Game Of Thrones

Jag har kollat på 3 avsnitt nu tror jag, och ja man kan väl säga att jag är fast. Har så lätt att fastna för serier, men vissa tröttnar jag på efter ett tag, som tex one tree hill, prison break och lost, för mkt drama drama drama..
Saknar faktiskt the one and only gossip girl <3 Började titta på hart of dixie för ett litet tag sedan men det finns bara till avsnitt 17 på säsong 2, och sedan är det slut eller vadå? Precis när det började hända lite saker så finns det inga fler avsnitt... Dock väldigt seg i början tyckte jag!
 
Idag ska jag nog leka med Sara, får se vad vi hittar på för kul då. Robson spelar sin premiär match i Norrköping idag, heja heja!
 
Sara hjälpte mig att färga håret igår, det blev lite kallare brunt och mörkare i mina blonda längder, ville få bort min ombre lite! Ungefär såhär som på bilden nedan blev resultatet.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0