International makeup center

Jo jag tänkte att jag skulle börja blogga nu när jag börjat min makeup kurs. Kan ju vara kul att gå tillbaka och se hur jag utvecklats med tiden. Jag går i makeup skolan måndag - fredag nu i 10 veckor framöver. Det ska bli så jäkla kul!
 
 
Fick en bra uppsättning med produkter från MUS ( Make up store) såklart! Bla Några av mina favoriter :D Har precis märkt mina produkter som ni kan se på bilden eftersom det oftast är kaos i studion så att man kan hålla lite koll på greeeejerna. 
 
 
(Före) Snygg tjej som ska skuggas haha!
 
 
Riktigt dålig bild på resultatet men det blev bra! Jag tror hon heter Linda som sminkade mig, glömde dock att ta bilder på min sminkning på henne!
Första momentet avklarat * ljuslära, färger, shading, highlighter 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0