ATTITUDE STOCKHOLM KISTAMÄSSAN

Ojojoj vilken helg! fast det känns inte som jag haft någon helg, utan att veckan bara fortsatte! imorgon är det iallafall måndag och dags för skola igen.
Denna helg med IsaDora teamet har varit helt fantastisk! Jag har lärt mig så mycket, och det har varit otroligt kul att prova jobba i verkligheten på stora evenemang som detta. penseln har varit i full gång hela dagarna, har lite träningsvärk i rygg och armar haha;)
Modellerna vi sminkade var också otroligt hjälpsamma och tacksamma (de flesta), och vad snygga de var! Herre gud, porslinshud efter porslinshud satte sig i stolen. Visningarna fick vi så klart se på också. Det var en sån härlig känsla när man såg sin/sina modeller gå up på catwalken, man blev stolt när man såg resultatet där.
 
Imorgon måndag är det killar som står på schemat! Har sminkat killar hela helgen men varför inte fortsätta.
Väntar på att Robin ska komma hem nu så vi kan åka och handla mat är jätte hungrig! Hörs imorgon Puss
 
Arbets Hörnan
 
Chantal Thomass visning
 
Chantal Thomass inspiration
 
C.T
 
Modellerna
 
IsaDora teamet från IMC
 
El gato på lördagen med älskling GOTT
 
Min vapendragare Linda
 
Söta Bea
 
Visningen på lördagen
 
Trött tjej på g till sängen
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0